Tuesday, August 12, 2008

kak umy wedding,,,

16 august ni our ex classmate,,,nak kawin.kak umi..congrate to her..at last kawin jugak akk kitaorg tuw..ngan abg cayang die,,hi6.insyaallah i'll go wif tiara n jijah,,,g ngan bus mayB..almaklumlah kami mn ad transpot,,so susah jugak r nak g sane..xpe,,xpe..hidop kene sempoi,,try je la pegi sane..redah jek,,tiara dtg ari Jumaat,,weyh dah lma x lepak ngan minah POYO tuww,,mesti bnyk gossip2 panas dr minah kelantan tuw,,ha4..ap2 je la,,x taw lolxx nak bg prezent ap kat kak umy,,ak dah pokai sebenarnye nih,,PTPTN hampeh tuww tah bile nak send wit kat aku,,kicewe'sss,,xkan nak dtg dgn tangan kosong..x patut..x patut,,,inilah hidup...;(

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥