Thursday, October 23, 2008

seRabOt

apa kes??
nak perli2 orang
ad ke patot..!!!

tah ap2 housemate ak si S***
budget bagos je..
budget cun

kalau harga diri dijadikan mainan
x yah la nak berlagak baik

ak bencikan suasana dekat rumah ni
macam xde seri,,xde kebahgiaan..n xde kemesraan yg terjalin

nampak je luarannya mcm tu..
tp sebenarnya semua hidop dalam kepuraan

ak plg BENCI orang yang berlagak bagus
tp sebenarnya tak bagus pon
pergi jahanam..orang mcm gitu

apa dia bangga dgn apa yang dia dapat
kalo segala amalan dunia dilupakan

ak bukanlah yang terbaik
tp ak cuba untuk membuat kebaikan..selagi boley

ak harap dia akan sedar!!!
mereka akan sedar
sesungguhnya nikmat di dunia hanya sementara
yang kekal ialah di akhirat

Allah maha Mengetahui..
insaflah wahai rakan..
x payah la nak bangga kalo kita berpakaian seksi..tak bertudung..lalai mengerjakan perintah Allah..bersosial..dan sebagainya

inilah ragam dunia
Moga Allah memberkati aku

8 comments:

bB sYasYa said...

terase jek..hahahhaha

hakunamatata said...

rin..aku cam tau jek sapa.. eh betui ke hehe.,..
sya aku pun trasa. kih2

ciwomuzi said...

x lah
korang xde terlibat dalam ap yg ak tulis dlm blog nih
pasal sorang housemate ak tu

Tiara said...

Hehe aku kenal budak tuh!
Hahaha!

bB sYasYa said...

nsb baek aku xtrlibt..hehehehe

yaaya said...

cam kenal je...
aku le tu
uhh

ciwomuzi said...

to yaya>>
bukan ko la,,
xkan ko,,
ya..kan wanita muslimah

yaaya said...

ha aa...
aku wanita muslimah...
nti aku pakai purdah ok

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥