Wednesday, March 18, 2009

s.e.n.d.i.r.i a.k.u d.i s.i.n.i

lewat ak mangun pg nih..tgok3 dah pkol 7++..besok ipa nak berangkat ke perak..seydehnye x dpt follow mama n abah antar die.ritu abah suh follow sekali.tp sebab jumaat pg tu ad kelas oop n etnik.ak takot x sempat je nak pegi kelas pg tu nti.x kan nak ponteng je??

ala....kredit da expired..ini bermakna ak x dpt wat kol atau sms.ak nak tepon ipa nak bertanyakan pasal borang3 ipta die tu.nanti eaa gue topup!!

tgh melayan OIAM3 n AF7..besh tgok prog3 realiti tv ni..mcm3 perangai n ragam manusia kita dpt tgok..keje bnyk.tp sibuk dgn you tube..he3x..maleh nak serabot otak..


vs

kol 11 pg ni ak ad kelas data struct.malehnye..sebab arini cume ad 1 kelas je.membazir tenaga n membazir baju je..

~kadang3 kita rasa dunia ini tidak adil..tp percayalah ap yg jadi pasti ad sebab&musababnya~

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥