Thursday, April 9, 2009

h.a.r.g.a.i.l.a.h i.n.s.a.n d.i s.i.s.i a.n.d.a ^_~

ak kembali mengupdate blog yg agak ditinggalkan..cian pd encik blog!!!banyak bnd yg berlaku sekian kalinya..kegembiraan yg dikecapi hanya untuk sekejap..dan pd akhirnya ak dikecewakan..ak dikutuk dengan cara yg plg halus..

mgu lepas mgu yg plg tak cukup tido!!banyak kerja yg perlu dilaksanakan sebelum ak pulang ke kampung halaman..bukan niat untuk melarikan diri dr sume keje..ad satu misi yg perlu ak laksanakan di rumah..bg ak famili is much more important
than anything else..

arini my aunty(anjang) nak p umrah..sedeyh sgt tak dpt jumpe anjang before anjang p umrah..ini sume gara3 database!!huhu4x..sedeyh giler sbb tak dpt jupe anjang..hanya ak yg tahu banyak mn pengorbanan yg anjang bg pd ak selama ini..kalo nak cerita agaknye sampai tahun dpn pon tak abis..tulah seboley3nya ak nak sgt jupe beliau..


diz week..ak ditemani oleh kak eyda..my ex rumet time diploma dulu..dah jd R.A kat FTMM..bagus..bagus..lpas ni boley ak kaco selalu..tupun kalo kak eyda tak bizi dgn pojek die nti..

kdg3 kegembiraan kita selalu disalah ertikan..time kite nak hepi..time tu jgaklah nak jd masalah..masalah tak pernah tak ad dalam hidop ak..
sumenya berpunca dr persekitaran yg menyesakkan dan melemaskan aku!!!
apepon ak mmg nak belah dr dunia yg tak pernah ak suke..halaulah aku sementara masih ad..lgpon ak bisa berdiri sendiri tanpa bantuan sesiapa..aku kan ALONG!!!

kenapa manusia perlu hipokrit??menggunakan kita bila diperlukan..bila kita tiada kepentingan kita diketepikan..cuba tunjuk baik..walaupun pd hakikatnya amat membenci diri..cuba berpura3 untuk menghargai kita sedangkan itu hanya lakonan dunia dan untuk kepentingan diri dia aja..
apa jenis manusia!!

yahooooo..arini ak nak balik ke dunia asalku..bumi di mana ak berpijak sekian lama..rinduku pd mama.abah..dan rumah..ketenangan dan kegembiraan cuma ada di rumah..restu ibu bapa adalah yg plg penting untuk mengecapi kejayaan..
~AMIN~


TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥