Monday, May 25, 2009

tag dari tiara zubaidah

::jawapan pd tag::

1)Bekas kekasih saya adalah..
xde..sape nak kat aku ni..tak cun!!

2)Saya sedang mendengar..
suara2 org kat tv..mengarut ap tah??

3)Mungkin saya patut..
kurangkan nafsu makan..

4)Saya suka..
keja..kija n kije..la..la..

5)Sahabat-sahabat saya...
rindunya...yaya..aen.ija.kak an.najwa.numa..jee..mish them so much..

6)Saya tak paham..
data structure.dr diploma sampai ak da amik dgree..ak x pandai2 lg subjek ni...

7)Saya kehilangan..
teman2 yg disayangi..rindu3

8)Ramai yang berkata..
eryn..ko pakai pencuci muka ap ye?xde jerawat pon ko ni..tp ak itam daaa..

9)Cinta itu adalah..
pengorbanan..kesabaran..percaya atr satu sama lain..

10)Di suatu tempat, seseorang sedang..
mengingati daku..

11)Saya akan cuba..
mencari keje yg baik3..kumpul wit..tlg mama abah n family terchenta..

12)Ayat SELAMANYA.. membawa maksud..
sampai mati..hembusan nafas terakhir..

13)Telefon bimbit saya..
n70 da rosak..kicewe gile..menyesal dowhh..

14)Bile saya terjaga..
mamainye!!

15)Saya paling meluat..
dengan org yg perasan chantek..

16)Pesta/parti adalah..
funfair..

17)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
kucing parsi kat pasar borong..harga die rm 850..mmg mahal!!

18)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
18 tahun..sy baru nak kenal dunia luar..

19)Hari ini..
saya posa..

20)Malam ini saya akan..
surf tenet..update blog..

21)Esok pula saya akan..
kije..

22)Saya betul2 inginkan..
jupe si dia..rindOooo

23)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
apsal ak x kuwus2 lg..

24)Pusat membeli belah atau arked permainan..
tesco.ad sale..

25)Makanan barat atau jepun..
x suke dua2 pon..

26)Bilik yang terang atau gelap..
gelap romantik..haha

27)Makanan segera adalah..
mi megi..

28)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
ma..helmet along tertinggal kat atas..jap nak p amik..

29)Siapa yang anda ingin tag..
kak eyda
numa
akim
nely
pijah
sya

tag ini telah diupdate semula kerana mengalami masalah pernomboran..sekian

2 comments:

Tiara said...

Erk..3 soalan jer?
X aci. Buat balik!

eryn said...

hah
ko kene view page ak kat ie..
ak jawab 30 soklan taw
huhuhu

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥