Thursday, October 15, 2009

No Titlle!!!!

Hai kawan-kawan belog sekalian semesta.Saye agak bizi3-an minggu ni.Byk sgt mende yg kene buat!!!tension tahap dewa da nieh.

Arini saye diuji sekali lg!!Ya-Allah,,Apekan daye saye ni manusia biasa.Takde pangkat!Takde title!Cume yg saye mampu,,Menahan sgl kritikan3 yg langsung tak begune&tak befaedah

::Ap yg jadi hari ini sebenarnya:::

1.Pukul 8.30 pg td, Puan Lela dr pejabat FTMM telah menelefon saye& memberitahu bahawa dekan mahu bejupe dgn saye
2.Dgn sepantas angin, saye telah menyiapkan diri utk ke City Campus
3.Sesudah sampai, saye bejupe ngan Pn Rozana selaku P.A saye utk meminta tandatangan dan cop mengesahkan subjek yang ingin saye pohon
4.Malangnye P.A saye telalu moody dan beliau langsung tidak mahu bekerjasama.
5.Dgn penuh hampa, saye belalu pegi meninggalkan beliau.(ayer mata tidak dapat ditahan.dan ianya jatoh bercucuran sedikit)
6.Bejupe dgn Prof Mus selaku Dekan FTMM.
7.Menceritakan sebab memohon subjek tersebut
8.Dekan dgn penoh baik hati tlh meluluskan dgn syarat cukupkan pelajar seramai 10 org.(masa tu cuma ade 9 org)
9.Masa utk mencari 1-2 org cuma 1 jam
10.Menelefon rakan3 yg tidak dikenali.Tiada bantuan yg diberikan,
11.Akhirnya, menemui 1 org lg student dan die telah bersetuju utk mengikuti kami mengambil subjek tesebut.Thanx to Izzah.You SAVE me^_~
12.En Shahril meminta saye utk mendapatkan tndtangan P.A.(Arghhh!!Masalah betol sbb arini P.A saye mud jiwa parah)
13.Meminta bantuan P.A Gee yaitu Pn Zehan.
14.Alhamdulillah semuanya selesai.

Dunie,Dunie,baru saye sedar betapa jahatnye manusia kalu kite takde ape3.Dan yg paling penting,di saat3 kite perlukan sokongan, sume pegi meninggalkan kite keseorangan!!!
Ap yg kite buat sumenye dipandang remeh,,
Cube anda piki3kan!!
Kalo anda sedang dilanda masalah, dan tetibe anda ditinggalkan keseorangan menyelesaikan masalah itu sendiri.
Sedangkan anda memang memerlukan diye.
Dan yg paling anda tidak sangka.Org lain yg tidak disangka3 memberikan bantuan kepada anda.Ap anda akan buat??
Saye tidak ingin menyalahkan sesape dalam hal yang langsung tak berfaedah ini..
Kekuatan diri mengatasi segalanya.Dan saye yakin saye sudah bejaya menempuh satu lagi ujian drNYA.
-penulis tidak dpt menahan air mata semasa menulis,sekian-

**jiwa tak tenteram.mud nak pegi HPA Perlis memang takde langsung!!**
boleh tak kalo saye tak nak pegi??



No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥