Tuesday, November 10, 2009

hidup di dunia hanya tumpangan;(

Di lewat pagi yg dingin.Tetibe terlintas di fikiran saye ttg suatu perkara.Perkara yang tak mungkin akan kite elak.
Saye pon x tahu bile die akan datang.

MATI??Kite takkan tahu sampai bile kite akan hidup.Entah besok.lusa.pagi nanti.Takde sape tahu bile tarikhnye.harinye??

Saye cube byangkan,Mcm mane kehidupan saye jike saye kehilangan org yg paling saye sayang dan chenta.
Mayb saye akan amik masa yg lama utk tenangkan diri

And terime mende tu,
Saye cume mampu berdoa semoga orang3 baik yg berada di sekeliling saye akan dipanjangkan umo n diberikan kesehatan yg baik!

Orang yang paling bermakne dalam hidup saye yg telah meninggalkan saye

Firstly,Arwah Tok May(saye cume panggil die atok-suami kepada makcik saye).Saye sangat3 kehilangan arwah.Masa tu saye kecik lg,Saye tak faham ape3.Tp yg saye tahu saya kehilangan org yg saye rapat.Yg saye sayang.
Masa saya kecik.Arwah lah yg selalu memanjakan saye,Belikan saye mcm3.Support saye walaupun saye ni bukanlah student genius.Bawak saye jalan3.
Arwah meniggal sebab menghidapi penyakit jantung berlubang.Akibat daripada rokok.Seydeh sangat3.Sebab hari3 yg terakhir beliau,Saye tiada d cc.Masa tu saye kat umah,Selalunye saye tido kat umah Tok May.Tp masa tu cuti sekolah and saye balik rumah(Pandamaran).

Yg kedua,Opah saye(mak kepada mama saye).Arwah meniggal tahun lepas.Seydeh sangat3 sebab tak sempat beraye besama nya.Kek pelangi buatan opah saye mmg tiada bandingan.Takde sape3 yg bole lawan kepakaran arwah wat
Kek pelangi.
Saye rapat ngan Opah sebab masa Opah accident dan mengalami kecederaan yang sangat terok.Kamilah yg menjaganya,Masa tu saye baru lepas SPM.Tgh jahat3 lg,Selalu lawan cakap Opah.Abiskan duit Opah.Jahat betul!!
Tp yg paling saye suke.Ape3 je yg Opah masak,,Mesti BESH!!

Bile raye tahun ni Opah xde,Terasa sangat3 kehilangannya..Mcm baru semalam je Opah tinggalkan saye,Buat masa ni saye da x dpt kasih sayang dari seorang OPAH,Saye harap bile di alam akhirat nanti.Saye berpeluang berjumpe dgn sedara n sepupu3 saye yg telah MENIGGAL..
Ehh!!Tapi masa tu mesti saye pon da meniggal kan.??
Tak dapatla saye nak tulis entry ni lagi!!!Huhu3,,

Buat masa ni,,Saye tak nak kehilangan sesape3 yg saye sayang.Saye maseh belom kuat utk menghadapi mende tu..Saye harap Allah SWT sentiasa melindungi orang2 yg saye sayang.Amin..AMin..Amin..

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥