Monday, February 1, 2010

GTO and 1 February 2010


-GTO-
Saye baru lepas abis ngadap GTO (
Great Teacher Onizuka)..Cite jepun ni time masa sekolah dulu agak femes..Siap ad jual buku diye..
Pasal sorang cikgu yg dtg mengajo kat sekolah yg mana cikgu3 sebelum ni agak betindak x adil pd student.Hukum student3 yg agak lembap dan takot pd student yg genius!!!
Tp dgn kemunculan Cikgu Onizuka,semuanye berubah.Student&cikgu da xde sempadan,Bole cerite ap je masalah kat diye.lepak same2,,gelak sama3,.and enjoy same3,
Boleh dikatekan diye beperanan mcm P.A (penasihat akademik kat U)..tp Cikgu Onizuka lg besh..Lg hapening walaupun gatal!!

-1 February 2010-
Tak sangke kan kite da melangkah ke bulan February.Bulan depan saye da nak masuk 23.Tuenye saye..tak ku sangka..tp saye rase sy mcm belom besedia nak hadapi mende3 kat lua sane??huhu3,.
Sedang merindui umah dan segala mcm..,sangat tidak menyukai perasan rindo yg teramat sangat nieh!!rase mcm nak keluarkan hati merah menyala ni.nak sedekah kan pd yg memerlukan..
Anyway,saye sekarang suda jatuh chenta dgn Cikgu Onizuka pd 1 February 2010,Saye sayang diye and diye sayang Cikgu Asuza..uwaaaaa;(

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥