Tuesday, June 15, 2010

hanya sekadar hiasan

.....................Lately saya kerap tido lambat.Nak kata saya siapkan asgment,tak jugak.Saya mana ada asgmen nak kena buat lagi.No more tugasan,OK.Kadang-kadang tu pukul 4-5 pagi baru boleh tertido.Itupun paksakan diri.Lepas tu pulak bangun tidur mesti lambat.Matahari da terpacak baru nak bangun.Isyk isyk apa nak jadi..?Anak dara apa ni..!

....................Memang cari pasal..Padahal banyak lagi aktiviti yang boley saya buat selain tido.Hehe..Bagilah saya peluang nak tido puas-puas ye..?Lepas ni tak merasa lagi macam ni.=)

....................Fikiran sedang melayang-layang ke negeri selatan.Rindu padanya makin bertambah dari hari ke hari.Lama sudah tidak ke temu.Dekat sebulan jugak nampaknya.Tiba-tiba dah rasa macam berchenta jarak jauh pulak.Padehal 3-4 jam je perjalanan.

.....................Fikiran juga mula berfikir yang bukan-bukan.Tentang saya,dia,mereka,kita,kami dan kamu.OH..!mungkinkah saya tidak sihat..?Mana boley ada perasaan tak baik macam tu..

....................Ahh..malas nak pikir.Lebih baik saya menyambung pembelajaran Bahasa Inggeris saya dengan khidmat Linguaphone.Bahasa Inggeris saya tidaklah sebaik Shakespear atau mana-mana sasterawan-sasterawan barat yang ada.Cukuplah kalau ada mana-mana pelancong asing bertanyakan pada saya "Where is the food court..?" dan saya mampu menjawabnya.Itu bermakna kefahaman Bahasa Inggeris saya tidaklah seteruk mana.

-Sayang.Cinta.Rindu Muhammad Hafiz Budiman tahap paranormal-


No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥