Monday, June 14, 2010

memikirkan masa depan =)

asal saya baring je.mcm-mcm mende yang saya piki..!
saya nak keja apa.?dekat mana.?bila.?dapat ke tak.?mampu ke saya bayar sume utang piutang belaja.?bile nak jadi kaya.?bila nak amik lesen.?bila nak beli wireless r0uter.?bila nak beli baju raya.?bila nak bawak mama ngan abah naik keta saya sendiri.?bila nak kawen.?bila nak ada umah sendiri.?

macam-macam mende lagi a yg saya piki.sume ada kene mengena ngan duit..!
kadang-kadang saya terpiki.nape wujud D.U.I.T..kan bagus kal0 dia xde.ape kita nak, amik je kat kedai.aduh..!pasal duit jugak la abah ngan mama saya kena keja.kal0 tak,nak makan ape.?nak bayar bil dgn ape.?kadang-kadang kal0 ad mesin ramalan.saya teringin nak guna kejup.nak tg0k masa depan saya.hehe..tp boley ke mcm tu..?
apep0n skrg saya rasa saya da cukup dewasa..sebab saya da mula piki masa depan.xde lagi nak piki mende-mnde yang kebudak-budakan lagi.mayb..!

harap Allah swt memudahkan segala perjalanan hid0p saya.saya ni taklah pandai mana.takda master..phd apekan lagi..!tp saya yakin, tanpa usaha kita tak kan kemana-mana. dan saya yakin Allah swt sentiasa ada untuk 0rg yang selalu bersabar dan bersyukur. sem0ga saya dapat membanggakan kedua-dua ibu bapa saya suatu hari nanti.amin.amin.amin


No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥