Tuesday, June 15, 2010

tinggal lagi 2 minggu ٩(͡๏̯͡๏)۶

nampaknya tinggal lagi 2 minggu lagi..!apekah..?
..?
2 minggu masa yg ada utk saya bersuka ria..lepas ni saya kene menghadap alam pekerjaan.
w0ow,lama sangat tak merasa alam tu..hihi
mampukah saya berhadapan dengan-nya semula..
saya rasa mcm kejup je masa berkejar..tup tup da sebulan.
mesti lepas ni saya akan sibuk..sibukkah..
??
kesian pulat kat bel0g..takde sape nak melayan karenah beliau.
wahai chentaku belog.jangan seydeh ye..!
"tuanmu amat menyayangimu"


No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥