Tuesday, September 28, 2010

Bosan

Balik dari cuti hari raye, mood nak buat kerja langsung dah takda. Rasa malas nak mangun pagi² buta pegi keja pastu menghadap sistem [mcm hadap sangat..hihi] OH..! malas..malas..malas mcm anak unta..haha..[kepala otak baru kene bius dgn colgate.mereng..!]



Ni yang rasa tak sabau² nak habeskan praktikal. Penat jiwa sbb income masuk sikit sangat. Huh, ridu mood belajar,mud buat PSM, and mud berfoye² . Tula dulu masa belajar nak sangat kerja, skrg bila dah rasa olok² kerja nak pulak kembali ke alam sekolah. Padan muka cik Eryn..!
Arggghhhh...! bosan...

2 comments:

dari~ummie said...

muahhahahhaa...jangan kata ko sorang,aku pon berperasaan seperti itu!wuhuhuhu...rindu nak jumpa ko eryn...;(

CIK ERYN said...

yap..ak pon...
satu opis padehal
tp x jumper..camna tu..hihi

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥