Saturday, November 12, 2011

Selamat hari sabtu

Assalamualaikum..
Selamat hari SABTU..Orang lain syok-syok duduk rumah.C.E kena kerja..!arghhh tension..dah la lif opis rosak,pastu kene naik tangga sampai tingkat 4.Datang opis boss dah sampai.Awalnye die.
Cuaca kat US mcm biase je.Hujan kejup then mendung balik.Tapi td pagi-pagi dah guruh berdentum dentam.Seriau..!cepat-cepat istighfar.
Datang kerja harini pon bukannya boleh siap semua kerja.Banyak benda nak kene fix.Error sini sane.Kejup dapat format error,kejup dapat invalid card,kejap dapat expired card.Pening nak fix.Bayang la kalau ada 50++ transaction,tak ke jenuh nak menghadap one by one transaction tu.Aduhhh.!berpinor mata.Nasib pakai lense(ahakss)
Lunch td makan dekat "Ayam penyet restaurant"..jangan risau orang US sembelih ayam tu HALAL.C.E memang suka sambal belacan dia.SUPERB.Pandai gak orang US ni buat sambal belacan..hehe.
Hah,oklah.Tak tau nak cita ape lagi.C.E nak p tgok AIM kat TV MALAYSIA.Asyik tgok cite omputih je,sekali sekala nak gak tgok cite melayu.
OKES..BABAI!jumpe di entry seterusnye yer.MUAHKSS :D

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥