Monday, January 13, 2014

Dear Allah swt....

Ya Allah ya tuhanku.

Kadang-kadang aku betul-betul buntu dengan apa yang telah terjadi.Aku yakin pasti ada sesuatu yang lebih baik yang kau dah tentukan untuk aku.
Ya Allah ya tuhanku.
Andai kau dengar bisikan hatiku,aku mohon padamu.Kau berikanlah aku kebahagiaan di dunia dan di akhirat.Hanya padamu aku pohon dan aku pinta.
Ya Allah ya tuhanku.Aku pasti setiap tangisan yang mengalir pasti akan dibalas dengan kebahagiaan dan senyuman yang berganda.
Dan aku tahu aku kuat dalam menerima ujian yang telah kau berikan padaku.
Ya Allah ya tuhanku.
Andai kau dengar bisikan hatiku.Buangkanlah perasaan rindu ku padanya.Jauhkan fikiran aku untuknya dan hapuskanlah rasa cinta dan sayangku padanya.Tambahkanlah rasa cintaku padamu yang satu.
Ya Allah yang tuhanku.
Jadikanlah aku hambamu yang redha seredhanya dengan qada dan qadarmu.Ikhlaskanlah hatiku dalam menerima segala ujianmu.
Sesungguhnya hanya kau yang memahami dan hanya kau tempat ku bergatung harapan.
Allahuakbar♥♥

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥