Wednesday, May 18, 2016

Kebodohan apekah ini!!

Marah betul Cik Eryn harini dekat budak opis yang sorang ni!!pasai kerusi pun nak jadi isu,chill lah.Orang kalau tetibe nak cari pasai dengan Cik Eryn bila tengah leka buat kerja memang salah timing lah.

Kau tu dah besar,ada akal kan boleh fikir?kalau kau tak muat nak lalu or kerusi tu bersepah ke,kau boleh fikir kowt apa nak buat!tak payah lah nak komplen macam kau DIVA!!

Sorrylah harini terlebih EMO pulak 😑

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥