Friday, February 6, 2009

arija..yg chumel

2 ari lepas
arija. kwn ak yg plg chumel
antar testi kat frendster

she said:
"erin dah macam slim river lerr..jom kiter g slim river.. "
tp sebenarnya bukan mende tu ak nak bgtau korang!!

tetibe hati ak tersentuh
bile tgok page ija
dlm who i want to meet

she said:
"Erin dan yaya yang baik & cute, Aen yang kalut& cute, Numa yang garang tapi cute, K.ann yg awek mude& cute, ira yg sempoi&cute, Najwa yang warak tapi cute, Gee yg cute dan semua org lerr.."

ak tau ija merindui saat2 kitaorg diploma dulu
ak pon sama!!
terlalui merindui saat2 tu
saat2 manis
gelak ketawa.bercerita.kuar sama2.belaja sama2.g kelas sm2.discusion sama2.snap photo ramai2.sambut befday dgn meriah sekali.

ak amat merindui list2 nama di atas.
ap kabar dorang??
nape eaa dunia ni kene ad perpisahan???

ak bahgia dengan dorang
kawan2 ak yg plg memahami n menerima ak seadanya.

yg paling baik.plg jujur.plg memahami.plg cute.plg kelaka.plg penyabar.plg penyayang.
xkan ad pengganti yg lebey baik dr dorang.

yup nti ak nak wat reunion.
nak berkumpul n bercerita sepuas2nya.

apepon ak sayang sangat sama korang.
korang kawan2 ak sampai mati.

muahXXXXXX..

3 comments:

bB sYasYa said...

aku pun rindu zaman2 dip dlu..
huahua..
rindu semuanye ~_~

Azizul.Jalil said...

hw come she didnt write my name too??

numa Lurvieya said...

yup!!..
aku terlalu merindui saat itu
saat kita bersama
ianya terlalu indah utk dikenang
i mishh u oll guyss..
muaXXxx!!

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥