Sunday, June 21, 2009

♥Muhammad Nasir Bin Mohd Khalid♥

Dalam sejarah dunia..Ak bubuh nama abah ak dalam title entry aku kali ni.Sempena dgn hari bapa pd hari ini aku nak mengucapkan sejuta sebilion terime kaseh pd abah aku yg menjaga ak spnjg 22 tahun kehidupan..

Abah bnyk sgt berkorban utk kami anak beranak.Bekerja tak mengira penat.Tak kira waktu.Asalkan hidup kami anak beranak senang..Abah sanggup menghabiskan duit utk pelajaran kami..Abah ada kata dgn pelajaran saje idop kami anak beranak akan terjamin..


To abah.Maafkan Along sbb bnyk sgt menyusahkan Abah..Terkasar..Terkecik hati..Terlawan kata..Terdegil..Apepon yg terjadi Abah adlh idola Along..

Sempena dgn Hari Bapa ni..Ak dgn sukarelanya memasak untuk makan tengah hari ni..Hehe..Susah nak tgu aku masak..Tapi masak yg simple3 je..Bahan pon xde nak masak yg special..Tgu Along gaji ye..
ikan goreng sambal

ayam goreng kunyit

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥