Thursday, August 13, 2009

Leyteh Mengarang Dan Membetolkan Ayat

Aroyooo..Mud mengarang teramatlah kurang kat saye sekarang.Kalo kene suh type SMS ley le saye wat.Kesian pd cik Minda dan cik Jari kerana dipakse oleh saye untuk membantu menyiapkan proposal sistem.
Semalam saye pegi menghantar proposal kat encik Zaki.Al-kisahnye teramatlah banyak.Sampai saye malas nak cite ap yg jadi!!Manyak mende yg saye kene ubah balik..Bnyk lg kelemahan and kekurangan pd proposal pertama saya tu.
And saye harap lepas da antar wat kali ke2 nti.Takle banyak sgt mende yg kene perbaiki lg.Tp kalo ad banyak salah lg.Saye akan cube baiki.Kdg3 kesilapan tu satu mende yg baik.Lg3 student tak terpilih mcm saye ni..(penoh pasrah)
Jiwa saye tgh kosong skrg.Sejak kebelakangan ni saye makin mudah tersentak dan terase.Asik seydeh je memanjang.Lg3 dalam bab3 pelajaran ni.Terase mcm saye kene tingkatkan usaha berjuta3 kali ganda..
Saye akan cube yg terbaik bukan utk sesiape tp untuk diri sendiri and famili terchenta.Saye makin merindui mereka.Walaupun saye di sini.Tp hati saye di rumah.Masa,,cepatlah berlalu!!

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥