Monday, March 29, 2010

Dek kerana lambat bangun pagi....

Jam kat henset bebunyi-bunyi. Tp saye wat tak peduli je. Mcm lupe je yg saye ade kelas pagi. Bile sedar jam da puk0l 7.49 pagi. Maseh tak terlambat utk mandi dan besiap-siap. Nasib baik baju suda siap dig0sok. Takla kelam kab0t!
Siap mandi, saye mcm halilintar menyiapkan diri. Jam suda puk0l 8.20 pagi. Sesudah siap, begegas tur0n utk menaiki van..
+8.45 pagi+
Bile sampai depan pintu kelas, kedengaran suara Pn N0rlida becakap-cakap. Perasaan tak0t dan malu menyelubungi diri. Perasaan n0rmal utk student yg datang lambat mcm saye..?
Akibat perasaan yg tidak pat0t dic0ntohi itu, we decided untuk tidak masuk kelas pd pagi ni. Panas hati pulak Pn. nanti bile tgok kami masuk dgn muke yg tak besalah tu!
Hari isnin yang sangat2 tidak beguna untuk cik Eryn arini. 1 ilmo p0n tak masuk dalam kepala otak. Nampaknye arini, prestasi Mr. brain sgt tidak aktif. Perlu suntikan insulin segera!!
Cadangnye nak jumper penyelia pr0jek, tp mcm takda geng. Kang pegi s0rang, lain jadinye!Kene perli s0rang-s0rang. Mana besh...!

2 comments:

daisy_rose said...

saye sudah menggerak anda 2x tetapi tiade respond..
saye juge tlh menggoncang bdn anda tetapi tiade juge respond..
dasatnye anda mls g class erk..

eryn yg chumei said...

g0ncangan anda mayB tidak cukup untuk mengej0tkan cik Eryn..
cik eryn langs0ng tak perasan anda menggerakkan badan cik Eryn
di sini cik Eryn ingin mengucapkan jutaan terime kasih kepada anda..

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥