Friday, October 8, 2010

On Leave kerja 2 hari **[cerita di sebaliknya]



Hari Selasa pagi tu I dapat kol mengejut dr sum1..
Ceritanya begini..

Hamba Allah : Hello ini dari ____ .Boleh saya bercakap dengan Nurul Azrin binti Muhammad Nasir
Saya : Ye saya.
Hamba Allah : Nak konformkan adik datang tak hari khamis ni..?
Saya : Khamis?? ad apa yer..?
Hamba Allah : bla..bla..bla..
Saya : Boleh tak saya konfemkan besok.?
Hamba Allah : Tak boleh.Nak hari ni jugak.
Saya : Before lunch saya konfemkan yer..



Lepas je abis cakap ngan hamba Allah tu I kol abah. I tanya pandapat abah. Abah kate pegi je.Mintak cuti 2 hari-Rabu & Khamis. Dgn berat hati, i pergi amik cuti[ada kisah di sebalik cuti ni..! lain kali citer]
Mintak sign my boss and HR manager.

So semuanya dah settle. I dah attend event tu.



Kak Eyda..tenks for everyting yer..Appreciate sgt² sbb akak sudi temankan Eryn attend event tu sama²
Kak Ana tenks jugak sbb sudi tumpangkan eryn kat umah akk.
~LOVE U ALL~




No comments:

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥