Tuesday, May 14, 2013

Jodoh lambat atau cepat itu kerja Allah SWT

Hai semua and assalamualaikum.

Lama betul tak menulis dalam blog ni.C.E cuba sangat cari masa nak update blog tapi masih tak berkesempatan.Sorry kepada sesiapa yang menunggu tulisan C.E.
Just nak share something dekat korang.Tetibe rasa seydeh sangat malam ni.Bayangkan bila bukak FB,ada ja jemputan kawen dari member seuniversiti.Bukanlah tak happy cuma ada rasa sedeh sebab C.E masih bersendirian.Kadang kadang nak sangat ada suami yang boleh jaga kita,boleh dengar semua masalah kita and boleh share pengalaman pahit manis.Maybe jodoh C.E belom sampai lagi.Takda niat nak mengeluh dengan nasib diri.Insyaallah Allah SWT itu maha mengetahui.DIA tahu apa yang terbaik untuk C.E.
Kepada kawan kawan yang bakal berkahwin,tahniah ye korang.Happy sangat on behalf.Insyaallah C.E akan cube datang if C.E takda apa hal.
C.E bersyukur sangat sebab masih ada mama and abah.Biarlah C.E jaga famili C.E dulu sementara mereka masih ada di sisi.Family C.E ibarat permata yang tak dapat ditukar ganti.
C.E nak seorang suami yang boleh terima semua kekurangan C.E.Kepada si jodoh di luar sana,insyaallah kita akan bertemu apabila tiba masanya.
Wallahualam.Cuma DIA maha mengetahui♥

No comments:

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥