Tuesday, November 3, 2009

Selamat Sampai Di UmahTerchenta;)

Yeaa..Yeaa!!Saye suda selamat sampai di rumah terchenta..Merbeles!!
Dr bermcm3 kes yg terjadik di Batu Pahat..Saye bejaya tempuh utk sampai di sini;))
Mama.Abah n Ipa tlh mengambil saye dr Klang..Menaiki kereta kancil,,Opsss...Itu ahli kuarga baru kami..
Sape lah yg bertuah boleh jadi tuan empunye badan??

Misi mengulangkaji WAJIB dilakukan di rumah..Itulah target saye..Jiwa tenang di rumah.Arap3 segala ilmu meresap masuk di dalam semua sel3 dalam otak Cik Eryn;)

Saye tak nak rezat merosot gara3 bbrp perkara yg tlh saya wat sepanjang sem ini!!Semua memandang rendah akan kebolehan diri ini..Walhal mereka tidak tahu banyak lg mende yg telah saye tempuh sebelum ini!!!!Hukk hukk..Emo..Emo..(Lakonan semata2..padehal jiwa gumbire di rumah)

Semalam saye sangat3 puas makan ikan keli kesukaan perot saye..Mama telah memasak kesemua ikan keli yg dibeli.Agak banyak..Melantak sakan saye..Tanpa memikirkan rutin diet CIk ERyn..Huk huk..Ingat senang nak dapat ikan KELI FREE,,Made by my Mom,,Besh besh bangat..

Okeh..Sampai di sini saje..Saye mahu ulangkaji..Periksa akhir saye suda mahu datang..
CAYOKK!!!CAYOKK!!

4 comments:

ira said...

erm... besh lagu kat page ko ni ryn..
aku pun tgh giler lagu nih...
hahhaha...
ape2 pun gud luck yer tuk final..
rindu gile ngan borak ngan kamu

eryn yg chumei said...

bukan td kite da borak ke?
kamu tetap seperti dulu
seorg yg riang gumbire,,

ira said...

sebenarnye aku komen dulu.. baru menalipon kamu...
hehhehe....

eryn yg chumei said...

oh ye kew
ad mase jgn lupe kol aq lg
sayunk kamu;)

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥