Thursday, June 24, 2010

Wali Band-Yank

Just nak share lagu Wali Band ni kat korang semua..Sudi-sudi dengar kay..!Paling suka part yg perempuan tu nyanyi..Sora diye mmg manja dan chumei =)

Link untuk download:





Yg ni pulak lirik lagu Yank. Layankan je..

yank coba kau jujur padaku
yank foto siapa di dompetmu
yank kok kamu diam membisu
sayang jawab atau aku pergi sayang

reff:
aku tak mau bicara
sebelum kau cerita semua
apa maumu
siapa dirinya
tak betah bila ada yang lain

jangan hubungi ku lagi
ini bisa jadi yang terakhir
aku ngerti kamu
kau tak ngerti aku
sekarang atau tak selamanya

yank jangan kira ku tak tahu
yank tak mudah kau bodohiku
yank tolong dengarkanlah aku
tapi sayang masih pantaskah kau ku panggil sayang


*repeat chorus*

saat kamu mau bicara
dan ku akan cerita semua
apa mauku
siapa dirinya
karna memang tak ada yang lain

terus hubungiku lagi
jangan bilang ini yang terakhir
aku ngerti kamu
kamu ngerti aku
aku sayang kamu selamanya
*repeat chorus*

No comments:

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥