Wednesday, June 23, 2010

..Tukar Layout dan Segala Macam..

Jenguk belog sane, jenguk belog sini..Tiba-tiba dapat ilham nak tukar layout and segala macam..Sehari suntuk saya duk ngadap coding. Da terasa macam programmer sepenuh masa pulak. Isyk isyk..!

Tak banyak benda pon saya tukar. Saya add nuffnang dalam belog, pas tu tukar header baru. Bosan pulak tengok muka yang sama je bila bukak belog. Apa lagi erk..?Saya letak falling object yg bentuk love. And then ubah kedudukan gadjet. And last sekali saya letak facebook plugin. Kat situ pengunjung boleh klik pada butang "Like" kalau rasa-rasa suka dgn entry saya bila dah baca. Kalau tak nak, klik kat nuffnang saya yer. Nak kumpul duit buat masa depan =)
Banyak benda yang saya nak letak sebenarnya lagi. Tapi dah tak larat sangat. Penat,ngantuk,macam-macam ada..So kalau ada komen pasal perubahan belog saya yang baru ni. Sila-silalah komen yer..!
Ni antara link website yang saya gunakan. Cuba-cubalah yer O_o

No comments:

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥