Wednesday, August 18, 2010

CintaMU yang paling agung =)

Pagi td masa dalam kereta on d way nak pegi opis, berkumandang lagu Cinta Agung dari kumpulan Qathrunnada. Credit to Kak Raja sebab perkenalkan lagu tu kat i. Sangat menghayati setiap kata-kata dalam tiap bait lagu tu.
Nape yer kalau kite disakiti, dilukai dek cinta manusia, ade tu bagai nak gila jadinya.! Padehal cinta paling agung tu adalah cinta pada Allah SWT. Jodoh yang ade dgn kite skrg ni pon ditentukan Allah SWT, bukan ketentuan kita sendiri. Yet, i merasa sedikit keinsafan dalam diri. Adekah Allah SWT sudi menerima cinta i..? Adekah Allah SWT sudi membalas cinta i..? Banyak mane cinta Allah SWT pada i. SUBHANALLAH, i takkan tau..
"YA ALLAH YA RAHMAN YA ROHIM"

Aaa... aaa... aaa... aaa...

Ya Allah Engkau Tuhanku
Tiada Tuhan melainkan Engkau
Engkau cinta agungku
Nabi Muhammad pesuruhMu

Ya Allah Engkau sumber bahagia
Engkau sumber keselamatan
Ya Allah Engkau sumber keamanan
Engkau adalah segalanya

Ya Allah Engkaulah pelindungku
Engkaulah sumber rezkiku
Di waktu sakit kau sembuhkan
Di waktu lapar kau beri makan

Ya Allah Engkau cinta agungku
Cintaku haraplah dibalas
Ya Allah Engkau cinta agungku
Janganlah cintaku tidak dibalas


Jangan biarkan ku tanpa pimpinan
Pimpinlah aku ke jalan yang benar
Kepada Engkaulah harapanku
Janganlah hampakan perasaanku

Aaa... aaa... aaa... aaa...

**__**
YA ALLAH..
Ampunkan aku seandainya aku banyak berbuat dosa padaMU..
Ampunkan aku seandainya aku banyak melupakanMU..
Ampunkan aku jika aku banyak meninggalkan perintahMU..
Ampunkan aku jika ada kata-kataku yang membuat ENGKAU tersinggung..
Ampunkan aku jika selama ini aku lalai dengan tanggungjawabku kepadaMU..
Ampunkan aku seandainya aku tidak menjaga tingkah lakuku dengan sempurna..
Ampunkan aku...atas segala-galanya..

No comments:

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥