Monday, November 1, 2010

Encik Muhammad Lenovo yang sakit tenat..!

Kenapa sume kene jadi sekarang..? kenapa tak lepas C.E prezent sistem nanti..? huhu
macam tak sangka je bende macam ni jadi dengan sekelip mata. Kuasa tuhan sape tau..?
tapi C.E dapat nasihat yg baik dr Umy..
--> die kata "itu maknenya Allah nak uji ko..DIA sayang kau.."
yap..tenks umy sebab menceriakan hati dan otak C.E yg tengah serabut ni..
harap-harap semuanya akan kembali seperti sedia kala..
amin..amin..amin
~moga C.E di kalangan orang-orang yang tabah menempuh dugaan~

sobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsob..
walaupun ape jadi, C.E tetap sayang Encik Muhammad Lenovo macam dulu..
dialah aset paling berharga untuk C.E walaupun ramai yang menghina die...

2 comments:

dari~ummie said...

alolololo..eryn..aku tadi nak call ko..tapi x daya pulak kan..kja banyak gila..hihi:)
sabar ye dear,,

CIK ERYN said...

hehe..ak tau mesti ko bnyk keje
da la ko kene handle sorang2..
umy..nti lepas ak pexent...
ak tlg ko ...

TENKIU Singgah

  

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥