Sunday, June 19, 2011

HTC..?Sony..?Samsung...?or I-Phone???

Hi U'ols.Assalamualaikum..
Rindu la kat korang sumer. Lama tak share cerita ngan U'ols. Sorry yer C.E mmg tersangatlah bizi dgn keje sampai tak bersempat nak update entry. hehe. Al-maklumlah kumpul duit nak kawen..? Opss dah ada calon ke C.E oiii..! *biarlah rahsia*
Nak mintak pendapat U'ols semua..C.E nak *usha* henpon baru.Nak try smartphone. Tapi tak tau yang mane satu jd pilihan. C.E minat HTC phones tp org kate camera tak berapa nak CUN mcm Sony. Bateri pon tak tahan sangat.
Yang mane satu OK..?
1-HTC incredible S
2-Sony Ericsson Xperia 10
3-Samsung Galaxy S
4-I-phone
Ciri-ciri yang C.E nak pada smartphone tu..
1-Android
2-Camera mestila CUN
3-Sound gempak
4-Bateri tahan lama
5-Tak besar sgt, tak kecik sgt
Budget C.E dalam 1000++ ke bawah. Tak kisah yg second hand or ORIGINAL.
Okeylah U'Ols.nak pegi basuh kain..
Daaaaaaaaa...

4 comments:

EyEdA said...

galaxyyy...!!!!

CIK ERYN said...

huisyy...xde duit aa kak..
huuhu..2000++ kowt...

-nita- said...

klu nk android go for galaxy S-2 :)

klu amek package maxis for 2 years.it costs u around RM1199 kot. within ur budget i guess?pgi cekkk.ehehhe

Putih Violet

CIK ERYN said...

oh really...ok tak kualiti kamera galaxy 2..?bekenan kat HTC :D

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥