Monday, January 13, 2014

kawan yang baik ada di kala kita sedih dan gembira...

Assalamualaikum and selamat malam semua..
Tengah bosan-bosan dalam train so rasa rindu pulak dengan my baby blog 
Baru balik layan karaoke dengan Maria and Nancy.Thanks kawan-kawan sentiasa bersama di kala suka dan duka.Rasa terharu sangat sebab uols sudi hiburkan hati iols yang tengah sedih ni.
Bersyukur sangat pada tuhan sebab menganugerahkan saya kawan-kawan yang cukup indah and sayang dekat saya.Sebab taknak saya sedih,dorang ajak saya pegi hamburkan semua rasa sedih saya dekat tempat karaoke.
Rasa dapat keyakinan balik bila dengar bait-bait lagu I will survive tadi.Saya tahu saya seorang yang sangat kuat,penyabar dan tidak mudah putus asa.Demi kerana seorang lelaki,kenapa saya perlu kecewa kan.Masih banyak lagi lelaki di luar sana yang lebih baik dari dia.
Just nak wish tenkiu dekat kawan-kawan saya yang selalu ada untuk saya di kala duka dan tawa.Semoga Allah swt merahmati perjalanan hidup korang di dunia dan di akhirat.
Saya nak jadi diri saya balik.Eryn yang kuat and cekal hatinya,berani and confidence.No tears anymore that can come out from me.
Lots of love.
Truely from my heart:erynchumei♥

No comments:

TENKIU Singgah

Jom share link blog korang ❤

✖DO&DONT✖

♥Kalau suka sama CIK ERYN♥
♥Sila klik pada TABUNG MASA DEPAN beliau♥
♥Di sebelah kiri blog♥

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox ye!!
Kalo rase belog CIK ERYN menyakitkan mata..memedihkan telinga
SILE KELUAR IKOT PINTU KANAN!!OK:)

♥ Senaman untuk menghilangkan mengantuk
atau stress ♥